Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on kehittää osallistujien osaamista haastaviin asiakastilanteisiin valmistautumisessa ja haastavan asiakkaan kohtaamisessa.
Kohderyhmä
Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat apua haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin, esim. yksin työskentelevät työntekijät, myymälähenkilökunta, kotisairaanhoidon henkilökunta ym.
Sisältö
- Uhkaavasti käyttäytyvän henkilön kohtaaminen
- vuorovaikutus uhkatilanteessa
- oikeus hätävarjeluun
- yleinen kiinniotto-oikeus
- oikea tapa hälyttää eri tilanteissa (sisäinen, vartijapainike, 112)
- mielenterveysongelmien ja päihteiden käytön aiheuttamat ongelmat julkisissa tiloissa
- Tilaturvallisuus
- tilojen ja välineiden aiheuttamat riskit
- kulunvalvonta ja ulkopuolisen pyrkiminen henkilökunnan tiloihin
- työpaikan ja henkilökunnan omaisuuteen kohdistuvat uhat
Lisätietoja
Hinta: 90 € + alv 24%
Mikäli jätät perumatta osallistumisesi, laskutamme koko kurssin summan. Peruminen viimeistään 2 vuorokautta ennen tilaisuutta: osuvakoulutus@kpedu.fi tai 040-8073502.
Osuvakoulutus Oy pidättää oikeuden koulutuksen aikataulun muuttamiseen, siirtämiseen tai peruuttamiseen, mikäli ryhmää ei saada täyteen.